Marantz SR5023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Marantz SR5023 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

out 03-02-2011
Geschreven voor: Marantz SR5023

ik ben na veel problemen met HK overgestapt op Marantz.Deze reciever heeft normale stereo uitgangen dus voor surround liefhebbers geen optie.De reciever oogt robuust en dat is hij ook.Bij het in schakelen hoor je een stevige klak dat komt lekker over.Voldoende mogelijkheden en is makkelijk geinstalleerd.Mogelijkheid voor een actieve sub(heb ik er ook op) en er kan een platenspeler op aangesloten worden.Voldoende bass en treble aan boord maar de sub maakt het af. Dit is afhankelijk van de speakers natuurlijk.Zelf heb ik bas/treble ingesteld op 0 vlak dus.Voldoende vermogen 80 watt om mijn Eltax Monitor 3 speakers lekker te laten klinken.Zijn tevens aanraders als je mooie speakers wilt voor een belachelijk lage prijs.Lees recenties op internet over deze speakers!De reciever heeft een helder display wat ook te dimmen is, rds enz voor de tuner en ruim voldoende presets. Nog steeds blij met Marantz en deze doet dan ook zeker niet onder voor de 3490 van H.K. Duurzaamheid moet ik afwachten maar ik heb het idee dat het wel goed zit na alle H.K ellende.

dickie 2008 25-10-2012

geluid valt mij erg tegen, had wel wat anders verwacht van deze beslist niet goedkope marantz sr 5023.
Had hiervoor een Denon, was niet eenvoudig te bedienen voor een leek met alle toeters en bellen, maar het geluid was stukken beter!